Μάρκετινγκ και Διαφήμιση στο Διαδίκτυο

Πραγματοποιούμε έρευνα για τις λέξεις και φράσεις κλειδιά που θα έψαχνε ο πιθανός επισκέπτης των ιστοσελίδων του πελάτη. Χρησιμοποιούμε βάσεις καταγραφής αναζητήσεων για να περιορίζουμε τη διαφήμιση στις πιο στοχευμένες λέξεις και επιπλέον να βρίσκουμε διαφημιστικές ευκαιρίες.

• Επιλέγουμε τις μηχανές αναζήτησης, τις χώρες και άλλα στοιχεία ανάλογα με το προφίλ του πιθανού πελάτη, μετά από συζήτηση με εκπρόσωπο της εταιρίας του.

• Δημιουργούμε διάφορες κατηγορίες και υποκατηγορίες διαφημίσεων που η κάθε μία χρησιμοποιεί διαφορετικά slogans και απευθύνεται σε διαφορετικές χώρες

• Συγκρίνουμε τα αποτελέσματα των διαφορετικών διαφημίσεων με βάση αποδεκτές μετρικές και συνεχώς τις βελτιώνουμε.

• Παρακολουθούμε τον ανταγωνισμό και αυξομειώνουμε τα bids μας. Bid είναι το ποσό που επιθυμούμε να πληρώνουμε για κάθε επισκέπτη που έρχεται στο site του πελάτη. Όποιος από τους διαφημιζόμενους έχει μεγαλύτερο bid έχει και την μεγαλύτερη προβολή.

• Επεξεργαζόμαστε στατιστικά στοιχεία (τα οποία και στέλνουμε στον πελάτη) ώστε να βελτιώνουμε την απόδοση των διαφημίσεών μας.

Με αυτόν τον τρόπο διαφημιστικής προβολής ο πελάτης χρεώνεται μόνο για τους νέους επισκέπτες του site του, ενώ η προβολή των διαφημίσεων σε όσους δεν κάνουν click είναι δωρεάν. Το μοντέλο κοστολόγησης θα λαμβάνει υπόψη του τις επισκέψεις στη διαδικτυακή διαφήμιση, με έναν μη γραμμικό τρόπο έτσι ώστε οι πρώτες επισκέψεις (πολύ σημαντικές για έναν καινούριο διαφημιζόμενο) να είναι φτηνές, ενώ όσο αυξάνουν οι επισκέπτες να αυξάνει το κόστος επίσκεψης (CPC, Cost per Click).

Design downloaded from free website templates.